tisdag 18 augusti 2009

Önskekofta...


I nya Twist Collectives höstnummer har jag hittat en ursnygg kofta av Ysolda Teague - Vine Yoke Cardigan. Garnet blir än en gång M&K´s EcoUll, men i en ljusbrun variant.

Försökte köpa mönstret via PayPal, men... Det kostar 7 dollar och jag har bara 6,77 dollar kvar :-( Har satt över mer pengar på kontot idag så förhoppningsvis om jag har tur kan jag köpa det i morgon och ta med till Stickcaféet i stan. Känner för att börja på något nytt, fast jag inte är klar med Ysolda´s Vivian än...

Det är ju så många andra som har flera projekt på gång så då kan väl jag också ha det eller hur ;-)

(Bilden son var med från början är utbytt, efter mailkontakt med Twist Collective. Det blev enklast så. Bilden som finns nu är från min utskrift av mönstret jag köpt.)

4 kommentarer:

Catarina sa...

Halloj!
Jag har också hittat fram till Twist...och har precis köpt Vivian...finns ju hur mkt snyggt som helst där!
Och vad det gäller att göra fler saker samtidigt...det funkar alldeles utmärkt...så kör på bara :-)

K sa...

Catarina:
Jag hittar alltid något där. Nu har jag även fått över pengarna och köpt mönstret. Tror dock att jag ska sticka den i grönt istället, så nu får jag vänta på garnleverans...

Ulrika sa...

Den är verkligen jättefin. Ysolda gör så otroligt vackra saker!

Kram!

K sa...

Ulrika:
Många av hennes mönster är helt i min smak!