måndag 27 april 2009

Paket...

Praliner, mjölkchoklad och garn.
Idag kom så äntligen mitt garn och chokladpaket :-)

Världen inom garnbyte verkar inte vara så stor... Petra som skickade härligt garn och mumsig choklad har nämligen skickat garn till mig tidigare!

Morotsfärgade sockor.Det förra hon skickade blev "Morotssockor" ;-)

Vad det blir av det här blå-gröna tweedgarnet från Rowan vet jag inte än. Som hon skrev, lite höstigt är det, så jag har ju tid på mig att fundera. Någon som har något förslag?!

Nu ska jag fortsätta mumsa choklad och fundera över mönster till garnet.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Maria sa...

Så kul att du fick ditt garn och choklad!
Jag fick också mitt idag minsann!
Vi blev inte bortglömda!
=)

K sa...

Maria:
Det blev ju bra!
Vi törs nog va´ med fler gångner.