torsdag 15 januari 2009

Utmanad på 4 saker...

Jag har fått en utmaning av Monke:

4 SAKER

4 favoritprogram:
Bygglov
Matlagningsprogram som ger inspiration till god mat
Dokumentärprogram
Huset Eliott (som gick på tv för många år sedan...)
(Finns inte så mycket att välja på bland svt1, svt2, 24, kunskapskanalen, tv4)

4 saker jag gjorde i går:
Stickade klart vantar - Chevalier Mittens
Läst bloggar
Lämnat och hämtat man och dotter vid bussen
Tvättade

4 saker jag längtar till:
Sommaren
Börja sticka på en ny kofta - Vivian
Dotterns körkort (även om jag bävar lite också...)
Träffa kompis L

4 favoritrestauranger:
Broken Dreams
Sjövillan,
Två rum och kök
Bosporen

4 saker jag önskar mig:
Mer ekologiska garner
Ekologiska bambustickor i fler storlekar än vad jag har nu
Inspiration till att sy i mitt gröna linnetyg
Ett nytt kök!

4 bloggar jag utmanar:
Monica - Stickat & unikt
Stickigt
Ingrid stickar
Leftknit
Det blev några nyfunna bloggar och några jag följt ett tag utan att ha kommenterat. Inget tvång att fullfölja, bara om ni som utmanats vill.

Inga kommentarer: