lördag 6 februari 2010

Jag har fått en Award



Jag har fått en award från novisen handarbetar. En av de härliga bloggare som jag haft förmånen att träffa och som inte är rädd att prova nya saker :-)
Med awarden följde några uppgifter också:


Uppgifterna som följer awarden lyder som följer:
1) Länka till den som gav mig min utmärkelse!
2) Berätta 7 intressanta saker om mig själv.
3) Skicka vidare till 7 andra bloggare som jag vill ge utmärkelsen till!
4) Lämna kommentar hos dessa 7 att de fått utmärkelsen!

7 saker om mig intressanta eller inte...

* Född i Uppsala och storasyster.
* Började sy innan jag lärt mig gå. (Hjälpte/stjälpte det mamma satt vid symaskinen och sydde...)
* Vill helst ha ekologiska material att sy i och sticka med.
* Vegetarian och fiskätare sedan -78.
* Kan tänka mig att flytta till Gotland ett tag.
* Perfektionist med det jag syr och stickar.
* Överlevare

Svårt att bestämma mig vilka 7 som jag ska skicka vidare till så jag hoppar över det.

3 kommentarer:

monke sa...

Annars har du 4 glada "Stickvänner" du kan Awarda eller????....

Sofia sa...

Synd jag inte bor på Gotland längre, annars kunde vi ju rätt enkelt byta plats! ;)
Kram på dig!

K sa...

monke:
Du får gärna ta en Award och skriva om dig. Finns nog något jag inte vet om dig :-) Kram

Sofia:
Hade varit en bra idé! Som det är nu får det bli semester när ekonomin tillåter ;-) Kram